Google Merchant Center

Internet
ads, adwords, google
Głóny Kraj Sprzedaży Google Merchant Center

Prowadząc kampanię reklamową w internecie, czy jest to pozycjonowanie czy reklamy z systemu Google Ads, trzeba co jakiś czas liczyć się ze zmianami. Teraz Google wprowadza zmiany w GMC. Dotychczas określany był „Główny Kraj Sprzedaży” a jednocześnie była możliwość dodanie innych krajów. Takie rozwiązanie zostaje zmienione i od teraz będą po prostu Kraje Docelowe (Target Countries). Nic nie trzeba zmieniać w pliku danych, system automatycznie sobie z tym poradzi. Zmiany są już wprowadzane systematycznie na kontach Google MC.

Cenimy państwa prywatność
Ustawienia ciastek
Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą państwo w Polityce Prywatności. Więcej.
Dostosuj Odrzuć wszystkie Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek
Dostosuj ustawienia
„Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu. Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

Brak plików cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

Brak plików cookies.

Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek