Grupowanie słów w planerze Google Ads

Inna
ads, google, google ads
planer słów kluczowych Google Ads

Jeszcze nie na wszystkich kontach, ale pojawia się powoli opcja grupowania słów kluczowych w Planerze Słów Kluczowych w kampaniach Google Ads. Funkcja ta z założenia ma przyspieszać przypisywanie planowanych słów kluczowych i fraz kluczowych do poszczególnych grup na koncie reklamowym Google Adwords. Ręczna opcja dodawania fraz kluczowych i słów kluczowych pozostanie dostępna nadal pomimo włączenia takiej opcji jako dodatkowej w Planerze.

Cenimy państwa prywatność
Ustawienia ciastek
Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą państwo w Polityce Prywatności. Więcej.
Dostosuj Odrzuć wszystkie Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek
Dostosuj ustawienia
„Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu.Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

Brak plików cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

Brak plików cookies.

Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek