Szacowanie stawek za kliknięcie Google Ads

Strony internetowe
ads, adwords, google
Szacowanie stawek za klikniecie google ads

Kiedy przygotowujecie propozycję słów kluczowych dla siebie, lub dla klienta w kampanii Google Ads i kiedy opieracie szacunkowe stawki za kliknięcia na Planerze Słów Kluczowych, zastane tam dane można czasami nieco dokładniej sprawdzić też w inny sposób:

  1. Można dodać te hasła do kampanii i włączyć w kolumnach dodatkowo: SZACOWANA STAWKA ZA PIERWSZĄ POZYCJĘ, ZA GÓRĘ STRONY I ZA PIERWSZĄ STRONĘ oraz oczywiście WYNIK JAKOŚCI
  2. Wtedy dane, które tutaj się pokażą mogą różnić się od tych z Planera.
  3. Dane zastane w tej tabelce będą już bardziej zbliżone do realnych ze względu na CTR, jakość reklamowanej strony, i trafność reklam
Cenimy państwa prywatność
Ustawienia ciastek
Do poprawnego działania naszej strony niezbędne są niektóre pliki cookies. Zachęcamy również do wyrażenia zgody na użycie plików cookie narzędzi analitycznych. Dzięki nim możemy nieustannie ulepszać stronę. Więcej informacji znajdą państwo w Polityce Prywatności. Więcej.
Dostosuj Odrzuć wszystkie Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek
Dostosuj ustawienia
„Niezbędne” pliki cookie są wymagane dla działania strony. Zgoda na pozostałe kategorie, pomoże nam ulepszać działanie serwisu. Firmy trzecie, np.: Google, również zapisują pliki cookie. Więcej informacji: użycie danych oraz prywatność. Pliki cookie Google dla zalogowanych użytkowników.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego działania witryny.
Używamy plików cookie Google Analytics. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za państwa uprzednią zgodą.
Reklamowe pliki cookies służą m.in. do analizowania efektywności działań reklamowych i śledzenia konwersji.
Umożliwia wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami

Brak plików cookies.

Umożliwia wyświetlanie reklam spersonalizowanych

Brak plików cookies.

Zapisz ustawienia Akceptuj wszystkie
Ustawienia ciastek